خانواده ایرانی

خانواده ایرانی | خواستگاری | ازدواج | عقد | مسائل جنسی و ...

خانواده ایرانی

خانواده ایرانی | خواستگاری | ازدواج | عقد | مسائل جنسی و ...

سلام دوستان خوبم سوال و موضوع من هم دخترونه ست هم پسرونه
من قبلا اینجا پست گذاشتم که لینک پست قبلی رو آخر حرفام می نویسم
دخترم ، ۲۳ سالمه و چند وقته دیگه می رم ۲۴ سال و مجرد هستم و از سادات ها هستم
سوالایی که دارم اینه :
والدین متوجه شهوتی بودن یا نبودن فرزندشون میشن ؟ مثلا خود ارضایی فرزندشونو متوجه میشن مثلا در حال انجامش هستن ؟
آقایون جواب بدن مرسی : اگر یه روزی متوجه شین خواهر کوچیکتون فیلم سوپر نگاه می کنه واکنشتون چیه ؟
برادرم ادعا می کنه که میتونه ذهن منو بخونه و این اصلا برام خوشایند نیست چه جوری میشه ذهن کسی رو خوند
موضوع دیگه ای که وجود داره اینکه از رابطه خوشم میاد اما از دیدن بعضی پست ها که پسرا میزارن از رابطه متنفر میشم با خودم میگم یعنی دنیای پسرا فقط سکس که ۸۰٪ سوالاشون همین چیزاست ؟ به خودی خود از رابطه بدم نمیاد اما اینکه پسرا میان میگن دختر موردعلاقم سایز سینه ش کوچیک نمیدونم فلان بساره حتی مردد میشن سر این موضوع ، یعنی پسرا عشق و تو سکس میدونند ؟؟؟ چرا باید مثلا یه دختر وقتی خواستگاریش اومدن یه جوری لباس بپوشن که سایز همه جاش معلوم باشه ؟؟؟؟ خانمها چه حسی نسبت به این موضوع دارن ؟؟؟ اینکه من یه جوری میشم از این کار مشگل از من یا همه مثل من هستن من اینطوری لباس پوشیدن و موقع چایی برداشتن و نگاه های خاص پسرا رو توهین برداشت می کنم میخوام بدونم طرز فکرم اشتباه یا نه درست ؟؟؟
نگید که صحبت یه عمر زندگی که همه میدونند بعد از ازدواج همه چی فرق می کنه یه وقتایی از ازدواج بدم میاد اما چاره ای ندارم در خصوص خودارضایی هم باید اضافه کنم که پدرم علاقه ی فوق العاده ای به ازدواج من داره اما من با این فکرا بدم میاد

۹۵/۱۱/۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
((حا و سین و یا و نون ))

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">