خانواده ایرانی

خانواده ایرانی | خواستگاری | ازدواج | عقد | مسائل جنسی و ...

خانواده ایرانی

خانواده ایرانی | خواستگاری | ازدواج | عقد | مسائل جنسی و ...

ترس از خیانت به همسر توسط استاد دانشگاه

يكشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۲۱ ق.ظ

سلام من یک خانم هستم.از نظر ظاهری به گفته ی دیگران زیبا هستم.نمی گم چهره و اندامم بی نقصه اماهر چی که هست از عموم مردم قدری بالاتره.از خدا بابت این نعمت همیشه سپاسگزار بودم.و این قدر دانی رو با رعایت حجاب کامل انجام دادم.خواستگار های زیادی داشتم.چون خانواده ی از نظر دیگران خوبی دارم.خانواده ی تحصیل کرده و تک فرزندم.وضعیت مالی نسبتا خوبی داریم.

برای تعریف نمی گم فقط از جهت شناخت بهتر می گم وقتی تو دوران مدرسه بودم معلمان و دوستانم عاشقم بودند.همه به مادرممی گن خوشبحالت همچین دختری داری دیگه از خداچی می خوای.

زندگی منم اون جور که مردم  فکر می کنند نیست .منم مشکلاتی در زندگی داشتم ولی با وجود اینا ادبم رو در برابر بزرگتر حفظ کردم.

مردم می گن خیلی با ادبی.منم تایید نمی کنم ولی از خیلی از هم سن و سالام به احترام به بزرگتر پایبند ترم.

من ازدواج کردم.همسرم استاد دانشگاه هستن.من ایشون رو آگاهانه و از روی عقل انتخاب کردم.

همه ی خواستگارام خوب بودن اما این یکی نه زیادییم بود نه کمم.

همسرم از نظر روحی و اخلاقی و ظاهر و خانواده و فرهنگ و... خلاصه هرچی پارامتر مهم هست همسنگ من هست.

اما من یه ترس بزرگ تو ذهنم دارم.من به پاکی همسرم و درستی انتخابم و خوب بودن عملکردم در طی مدت زندگیمون ایمان دارم.

اما از دختر های دانشجوی خطرناک اون بیرون می ترسم.دختر هایی که از درد بی خواستگاری و نبود شوهر عاشق استاد متاهلشون می شن و از اون بدتر زیر پاش می شینند.

دختر هایی که کمبود و عقده خانوادگی دارند و کارشون خراب کردن زندگی دیگرانه.

مضافا اینکه هر روز یه داستان تلخ از خیانت مرد به همسرش می شنوم.

همین چند وقت پیش خبر خیانت یکی از اساتید معروف به همسرش منو شوکه کرد.همسر این استاد هم خودش استاد دانشگاه است و به قدری این خانم زیبا  و خوش اندام هست که حد نداره.

در اخلاق هم زن کم نظیر و نمونه ای هست.اونا یک دختر 14 ساله داشتند که از شدت گریه و درد خیانت پدرش به مادرش تو خواب مرد.

نکته جالبش اینجاست که اون دانشجوی دختر خیلی معمولی یا حتی می شه گفت زشت هست.

چرا؟چرا؟

واقعا چرا؟

هر کدوم از ما با هزار امید و آرزو پا تو خونه ی شوهر می ذاریم و با ذوق و شوق مراسم خواستگاری و بله برون و نامزدی و می گیریم و تو دوران نامزدی وابستگی عاطفی پیدا می کنیم.عقد می کنیم و عروسی و بعدشم خونه بخت .خرید جهیزیه و خونه و چیدن خونه .پا تختی و ...

با کلی ذوق و شوق این مراسم رو انجام می دیم.

اینهمه خاطره و این همه اس ام اس عاشقانه و...

چطوری این همه عشق تبدیل به بی حسی میشه و حاضر میشم بهم خیانت کنیم؟

بعضی آقایون می گن خدا بهشون جواز صیغه و این جور چیزا رو داده اما اونا نمی دونن که ازدواج  مجدد به شرط رعایت عدالته و جز حضرت علی و بعضی از مردان خدا کی می تونه ادعا کنه عدالت رو رعایت می کنه ؟

خداوند حتی در قرآن می گه اگه شک دارید عدالت رو بتونید برقرار کنید به تک همسری قناعت کنید.

بعضیا می گن دختره بی کس و بی پناه بود منم گرفتمش .چون وضع مالیم خوب بود.تو جامعه ما میلیون ها پسر مجرد در آرزوی ازدواج هست که به علت مسائل مالی ناتوان هستند چرا مرد های متاهل پولدار پولشونو به این آدم ها نمی دن تا اونا پناه دختر بی کس مردم بشن.

اگر واقعا اهل کار خیر هستند.

علت ازدواج های مجدد امروز اکثرا هوس بازیه نه امر به سنت الهی.

حالا خواهش می کنم راهنمایی کنید که نترسم از این موضوع

بعضی از دخترای دانشجو واقعا رعایت نمی کنند و این منو می ترسونه.

من با وجود زیبایی زیاد اونو حراج نکردم و به خودم فقط برای همسرم می رسم.این حق من و امثال من نیست که دلشون بشکنه منی که حاضر نشدم به جلوه گری ارزنی از محبت شوهری به زنش کم کنم.

مجرد که بودم نه آرایشی می کردم و همیشه چادری سرم بود یا تو جمع مانتوی گشاد و اندام و صورتم رو حراج نذاشتم و رعایت می کردم که مبادا تو چشم مردی زیباتر از زنش جلوه کنم.کم حرف می زدم و جلوی مرد ها نمی نشستم و چون سرم رو پایین می انداختم اگه هم کسی قرار بود نگاهم کنه خجالت می کشید و اونم سرشو پایین می انداخت.

خدایا من حاضر به از هم پاشیدن زندگی که هیچ حاضر به بی مهری اندک هیچ زن و شوهری نشدم نذار یه عده از خدا بی خبر و نا نجیب زندگی منو و امثال منو خراب کنند.

۹۵/۱۱/۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
((حا و سین و یا و نون ))

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">