خانواده ایرانی

خانواده ایرانی | خواستگاری | ازدواج | عقد | مسائل جنسی و ...

خانواده ایرانی

خانواده ایرانی | خواستگاری | ازدواج | عقد | مسائل جنسی و ...

سلام دوستای خوبم

من دختری ۲۷ ساله و مجردم که تا حالا تجربه ی دوستی و نامزدی نداشتم آدم مذهبی ای هم هستم‌.
راستش من توی این ۳ سال اخیر یه بار خواب دیدم لباس عروسی تن دارم و عقدمه و جلوی آینه داشتم خودمو میدیدم که خیلی زیبا شده بودم مهمونامونم فقط خودیا بودن شاید جمعا ۱۰ نفر بودیم و مادر و خواهرمم کنارم بودن و از زیباییم لذت میبردن ولی دامادو نمیشناختیم و اصلا تو خوابم نبود. چن وقت بعدش دوباره خواب دیدم عروسیم شده و دوباره نمیدونستم داماد کیه؟ و یه بار دیگه هم خواب دیدم تو شهدا بودم و سر مزارها و دیدم بارون میومد و یه روح پسر که خیلی زیبا و پاک بود اومد بهم گفت من همسرت قرار بود بشم که شهید شدم. حالا پدرم که خیلی هم مذهبی ان پری شب خواب دیدن من لباس عروسی به تن دارم و اصلا دامادی وجود نداره.  
این درحالیه که قبل از این ۳ سال من چن بار خواب دیدم با عشقم بودم و هربار یه نفر جدا رو میدیدم.
ینی چه تعبیری میتونه داشته باشه؟
۹۵/۱۱/۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
((حا و سین و یا و نون ))

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">