خانواده ایرانی

خانواده ایرانی | خواستگاری | ازدواج | عقد | مسائل جنسی و ...

خانواده ایرانی

خانواده ایرانی | خواستگاری | ازدواج | عقد | مسائل جنسی و ...

تغییر دادن سن شناسنامه ممکن هست ؟

شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۵، ۰۵:۰۷ ق.ظ
سلام دوستان من همونی هستم که گفتم باوجود زیبایی که دارم خواستگار کم دارم...دوستان قراره یه خواستگار واسم بیاد که میگن سن شناسنامش ۶ سال بزرگ تر از سن واقعیشه به نظرتون چقدر صحت داره این؟ینی میگن شناسنامش۵۸ ولی سن واقعیش۶۴ هست و به خاطر استخدام خلبانی سنشو بزرگ کرده میگن فوق لیسانس هوافضا داره و مسلط به ۸ تا زبون.ممنون میشم راهنماییم کنید و بفهمم درمورد شناسنامش چقدر صادقه چون من اختلاف سنی بیش تر از ۴ سال و نهایتا ۵ سالو قبول ندارم اصلا.معیارم این بوده اختلاف سنیمون ۱ تا ۴ سال باشه.خودم ۲۷ سالمه ولی ۲۰ ساله میزنم همه میگن و بیرون از خونه پیشنهادام اکثرا متولد ۷۲ تا ۷۴ هستن.
۹۵/۱۱/۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
((حا و سین و یا و نون ))

نظرات  (۱)

۰۲ بهمن ۹۵ ، ۰۵:۱۳ محمد روشنیان
در مورد فوتبالیست ها شنیده بودم بنده که دست میزنند. تا حدی هم صحت دارد گویا! اما در این رابطه اطلاعی ندارم و نمیتوانم نظر قطعی بدهم خودتان باید تحقیق کنید. الان که  همه چیز دارد هوشمند میشود باید امنیت این مسائل هم بالا رفته باشد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">