خانواده ایرانی

خانواده ایرانی | خواستگاری | ازدواج | عقد | مسائل جنسی و ...

خانواده ایرانی

خانواده ایرانی | خواستگاری | ازدواج | عقد | مسائل جنسی و ...

خریدن خونه بهتره یا مغازه

يكشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۲۳ ق.ظ

سلام

پسر  ١٩ ساله هستم ، محصل رشته حقوق ، علاقه دارم از راه هاى زیادی پول در بیارم 
از بچگی پول جمع کردم ، وأم گرفتم و از ١٦ سالگی کار کردم و حاصل اون یه ٢٠٦ بود که خریدم (همیشه ٢٠٦ البالویی رو خیلی دوست داشتم :) )
حالا پدرم قراره برای اینده بنده کاری کنه ، و ملکی بخره


خوب حالا اینکه قراره پدر من علاوه بر طلا و خرج عروسی (که پولش در میاد )
یک ملک بخره ، میخوام بپرسم خونه ی ٨٠ متری دو خواب بهتره یا مغازه ١٥ متری ؟
محل اسکان مرکز تهران هست

من خودم نظرم روی مغازه هست اخه میشه با مغازه پول در اورد و مثلا بعد ٢٥ سالگی خونه خرید 
خیلی دوس دارم کنار شغل اصلیم ، یک شغل مغازه ای داشته باشم و حتی تصمیم دارم تا سال بعد برنامه نویسی اندروید یاد بگیرم و از طریق ساخت اپ هم پول در بیارم یعنی خیلی دلم میخواد سه چهار تا شغل داشته باشم

همین دیگه ؛ خونه ٨٠ متری یا مغازه ١٥ متری ؟
۹۵/۱۱/۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
((حا و سین و یا و نون ))

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">