خانواده ایرانی

خانواده ایرانی | خواستگاری | ازدواج | عقد | مسائل جنسی و ...

خانواده ایرانی

خانواده ایرانی | خواستگاری | ازدواج | عقد | مسائل جنسی و ...

عاشق یک مرد متاهل شدم و بهش پیام دادم

يكشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۰۰ ق.ظ

با سلام بدون مقدمه میرم سر اصل مطلب ترجیح میدم اسمم ناشناس بمونه ولی دخترم و سنم زیر 18 سال حدود دو سال پیش با یه کسی آشنا شدم اول خیلی ازش بدم میومد ولی اون خیلی به چشمام نگاه میکرد دو سه ماه گذشت متوجه شدم خیلی بهش وابسته شدم واسه همین شروع کردم به تحقیق به سختی اسم و محل زندگیشو فهمیدم یه جوری هم شمارشو گیر اوردم باز چند ماه گذشت نتونستم طاقت بیارم رفتم تو تلگرام بهش پیام دادم که من ازت خوشم اومده ولی به صورت ناشناس نمیدونم از کجا فهمید منم :((( گفت متاهلم :| بچه هم دارم :| من کلی با خودم کلنجار رفتم اخرش زدم بلاکش کردم ولی باز اون نگاه هاش با شدت زیاد تر ادامه داره نمیدونم چیکار کنم من هنوز عاشقشم و معنی این نگاه هاش چی میتونه باشه؟؟ لطفا نگین مسائل هورمونیه چون دیگه اصلا نمیتونم طاقت بیارم کاش اصلا نمیدیدمش یا حداقل بهش نمیگفتم

۹۵/۱۱/۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
((حا و سین و یا و نون ))

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">