خانواده ایرانی

خانواده ایرانی | خواستگاری | ازدواج | عقد | مسائل جنسی و ...

خانواده ایرانی

خانواده ایرانی | خواستگاری | ازدواج | عقد | مسائل جنسی و ...

عینکی بودن دختر چه عیبی داره ؟

يكشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۳۲ ق.ظ

سلام
من یک دختر عینکی هستم این کجاش عجیبه؟!
امروز بدجوری دلم شکست،
برام خواستگار اومده بود.یکی معرفی کرده بود و مادر و خواهر پسره منو دیدند و پسندیدند. تعریف از خود نباشه هم قیافه و ظاهر خوبی دارم هم خانواده ام خوب و آبرومندند
ولی بمحض اینکه پسره فهمیده من عینکی هستم حتی حاضر نشده منو ببینه!
مشکل من نیومدن پسره نیست، کسی که همچین فکری داره و ادمارو اینجور قضاوت میکنه، همون بهتر نیومد چون بدرد هم نمیخوریم
مشکل من ازدواج هم نیست، من فقط 22سالمه و کلی وقت دارم
ولی برام سواله مگه اگه دختر عینکی باشه چه معنی برای شما داره؟ میترسید بگید زن کور گرفتی؟!
من زیادعینکمو چشم نمیزنم چون بدون عینک هم دیدم خوبه و راحتم چون فقط یکی از چشمام ضعیفه. ولی وقتی مادر و خواهر پسره اومدن، مخصوصا عینکمو به چشمم زدم که از اولش باهاشون صادق باشیم و پنهون کاری نباشه.
نمیدونم شایدم حق با بقیه اس
از این به بعد میخوام 24 ساعته عینکمو به چشم بزنم، بدرک اگه کسی نپسنده چون اصلا مهم نیست
مهم نیست ولی نمیدونم چرا جلو اشکامو نمیتونم بگیرم...
نظر شما چیه؟ کاش آدما رو از رو عینک یا چاقی یا لاغری یا سبزه یا سفید بودن...قضاوت نمیکردیم، چیزایی که دست خود آدم نیست

۹۵/۱۱/۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
((حا و سین و یا و نون ))

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">