خانواده ایرانی

خانواده ایرانی | خواستگاری | ازدواج | عقد | مسائل جنسی و ...

خانواده ایرانی

خانواده ایرانی | خواستگاری | ازدواج | عقد | مسائل جنسی و ...

مبتلا به سندرم آسپرگر هستم

شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۵، ۰۵:۰۹ ق.ظ

سلام پسری با 31 سال سن مبتلا به سندرم آسپرگر هستم و 13 ساله که به اختلال افسردگی عمده مبتلا شدم درس خوندم ولی کار پیدا نکردم حدود 3 ساله که برای فرار از سردرد تنشی مزمن به قرص متادون اعتیاد پیدا کردم یک ساله که پیش دکتر روانپزشک میرم تا روزی 22 عدد قرص مصرف کردم ولی همچنان افسرده هستم  به اصرار پدر و مادرم با دختری عقد کردم ولی افسردگیم (سردرد تنشی مزمن) خوب نشد به نظر شما چی کار کنم میخوام خودکشی کنم ولی با این کار زندگی همسرم نابود میشه اگه به زندگی ادامه بدم بچه دار بشم با زندگی اون چکار کنم البته افسردگیم ارثی هستش و خاله ام که مثل من مبتلا به افسردگی عمده بود توی جوانی خودکشی کرد

۹۵/۱۱/۰۲ موافقین ۱ مخالفین ۰
((حا و سین و یا و نون ))

نظرات  (۱)

۰۲ بهمن ۹۵ ، ۰۵:۱۷ محمد روشنیان
این موضوع نیاز به جلسات درمانی پیشرفته، طولانی و حساس دارد. فقط تنها چیزی که خدمتتان میتوانم عرض کنم این است که خودکشی از هیچ نظر و نگاهی درست نیست. اگر از نگاه عرفانی بررسی شود آرامشی در کار نیست و اگر از نگاه پوچ گرایانه هم بخواهیم بنگریم عملی خود خواهانه است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">