خانواده ایرانی

خانواده ایرانی | خواستگاری | ازدواج | عقد | مسائل جنسی و ...

خانواده ایرانی

خانواده ایرانی | خواستگاری | ازدواج | عقد | مسائل جنسی و ...

با عرض سلام و خسته نباشید

پسری هستم بالای 25 سال با یک خانمی به قصد ازدواج ارتباط برقرار کردم
خیلی ایشون رو دوست دارم ایشون زیر 22 سال سنشون هست. تو همه چیزا به تفاهم رسیدیم ولی راجع به مسایل جنسی نه
مثلا ایشون میگن من از رابطه دهانی بدم میاد و چندشم میشه. در حالی که من این همه خودمو نگه داشتم و توقع دارم که همه خواسته هام رو اجابت کنه. یا میگه فرنچ کیس دوست نداره. و این دوتا جز فانتزیای من هست و واقعن نمیتونم جشم پوشی کنم ازشون.
هر چقدر هم ک اصرار میکنم باز میگه نه. 
بنظر شما چجوری راضیش کنم؟
از طرفی هم نمیخام بخاطر این مساله رابطمون تیره و تار بشه.
و از شما دوستان میخام کمکم کنید مخصوصن متاهلین عزیز که تا حالا خودشون اینجور چیزی تجربه کردند آیا و چجوری حلش کردند؟
تشکر
۹۵/۱۱/۰۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
((حا و سین و یا و نون ))

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">