خانواده ایرانی

خانواده ایرانی | خواستگاری | ازدواج | عقد | مسائل جنسی و ...

خانواده ایرانی

خانواده ایرانی | خواستگاری | ازدواج | عقد | مسائل جنسی و ...

سلام به کاربرهای سایت

متاسفانه جامعه پر شده از کارهای غیر اخلاقی ،دوستی های پنهانی با جنس مخالف، ارتباط جنسی با جنس مخالف و خلاصه اون چیزهایی که همه میدونیم اینجا بحثم این نیست که پسر مقصر هستش یا دختر ،به نظر من هر دو مقصرن چون اگه یکی از این دوتا نباشن خلافی اصلا صورت نمیگیره ،بگذریم بحثم اینه که اون دختر پسرایی که به معنای واقعیه کلمه پاک موندن چطور باید از طرف مقابلشون اطمینان حاصل کنن که پاک هستن؟به نظر من تحقیق آدم رو به نتیجه صددرصد نمیرسونه ،چون اگه کسی بخواد رابطه داشته باشه میتونه طوری رفتار و عمل کنه که هیشکی حتی بهش شک هم نکنه،حتما وقتی خبر کار غیر اخلاقی فلان شخص رو شنیدین از تعجب شاخ در آوردین که این دیگه چرا؟؟؟به علاوه اون شخصی که میرید ازش سوال میکنید ممکنه با اون یا خونوادش خصومت شخصی داشته باشه و بهش تهمت بزنه  و جواب غیر واقعی به شما بده یا اینکه خیلی از خونوادهه خوشش بیاد و یه چیزایی از شما پنهون کنه و راستش رو نگه.
 یه راه میمونه اونم اینکه تو جلسه خواستگاری طرفین از رابطه های قبلی احتمالی سوال کنن که این هم خودش مشکل سازه، نظرات مختلفه یکی میگه من که پاکم پس اگه سوال کرد خیلی راحت و خونسرد جوابشو میدم یکی دیگه میگه با این که من پاک بودم ولی جواب رد بهش میدم چون از سوالش پیداس که شکاک هستش و نظراتی ازین قبیل
حالا موندم که واقعا چکار کنم با توجه به توضیحات بالا،اگه قرار به سوال از خود طرف باشه چطور باشه تا بهش برنخوره احترامش حفظ شه و جواب رو بده؟اگه راه دیگه ای غیر از سوال از خود شخص وجود داره که به جواب مطمئنی برسید اون رو هم بگید؟
۹۵/۱۱/۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
((حا و سین و یا و نون ))

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">