خانواده ایرانی

خانواده ایرانی | خواستگاری | ازدواج | عقد | مسائل جنسی و ...

خانواده ایرانی

خانواده ایرانی | خواستگاری | ازدواج | عقد | مسائل جنسی و ...

سلام همه

دختر ۲۳ ساله ای هستم که اخیرا با یک پسر مجرد ۲۷ ساله دوست شدم و از این رابطه دوستی هشت ماه میگذره و واقعا واسم بهترین دوست بوده و همیشه کنارم بوده. یه چیزی هست که ما خیلی باهم تفاهم داریم و قصد داریم باهم باشیم. ولی هردو روی یک چیز توافق داریم و اون نجس بودن و بی مصرف بودن اندام جنسی هست که صرفا باعث میشه رابطه آدم ها باهم کثیف بشه. توی این مدت نه ایشون و نه من هیچکدوم نه حرف جنسی زدیم و نه شوخی و رابطه جنسی. نهایت موقع هایی که خیلی خوشحال بودیم یا حالا به هر دلیل موجه دیگه یه ذره بغل میکردیم و آرامش بغل کردن میگرفتیم از هم. همین. حتی چند شب هم من خونه ایشون رفتم (خانواده دوست پسرم خارج کشور زندگی میکنن و ایشون تنها هستن)واقعا مثل یه دوست خوب و بدون تعارف ازم پذیرایی کرد و موقع خواب هم کنار هم بودیم و ایشون خیلی سریع خوابش برد و منم همینطور . هیچ کار جنسی ای باهم نداریم و دقیقا مثل دوتا دوست. 
الان هردو معتقدیم که داشتن اندام و رابطه جنسی به این دوستی مون آسیب میزنه. ایشون که گفت میره و هردو بیضه رو برمیداره که دکترش بهش گفته مشکل هورمونی پیدا میکنی و الان میخواد وازکتومی بکنه. منم خیلی دوست دارم رحمم رو بردارم تا از شرش راحت بشیم و بتونیم راحت تر کنار هم باشیم. دکتر زنان میگه از نظر قانونی نمیتونم الان رحمت روبردارم . 
واسه دوستم که تعریف کردم گفت غیر عادی هستین :(
تو رو خدا کمک کنین
ما چکار کنیم که بتونیم باهم باشیم؟ 
آیا دو نفر که اندام جنسی ندارن میتونن با هم ازدواج کنن؟
۹۵/۱۱/۰۸ موافقین ۰ مخالفین ۱
((حا و سین و یا و نون ))

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">