خانواده ایرانی

خانواده ایرانی | خواستگاری | ازدواج | عقد | مسائل جنسی و ...

خانواده ایرانی

خانواده ایرانی | خواستگاری | ازدواج | عقد | مسائل جنسی و ...

تشخیص زمان پارگی بکارت در پزشکی قانونی

پنجشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۰۷ ب.ظ

سلام خانم دکتر خسته نباشید من یک سال و نیم عقد هستم که عید عروسیمه با همسرم قرار گذاشتیم که فردای عروسیم دخول انجام بده اما دیشب که در حال معاشقه بودیم یه دفعه لیز خورد و محکم به واژنم خورد

همون لحظه درد وحشتناکی داشتم ولی خونریزی زیادی داشتم دیگه دردی بعدش حس نکردم ولی وقتی خودم نگاه میکنم با چراغ قوه واژنم با حالت قبل هیچ فرقی نکرده ممکن هستش که قسمتی از پرده از بین نرفته باشه در ضمن خانم دکتر قرار بود تو این هفته واسه گواهی سلامت به پزشک مراجعه کنم اما حالا از دیشب فقط دارم گریه میکنم ایا دکتر زنان میتونه تشخیص بده که یک روز از زدن پرده بکارت گذشته و گواهی بده به من.

پاسخ


سلام . در صورتیکه تا حدود یک هفته از رابطه گذشته باشد امکان تعیین زمان آن به طور دقیق وجود دارد ولی در صورت گذشت مدت بیشتر ، پزشکی قانونی فقط میتواند زمان حدودی آن را مشخص نماید. بنابراین بهتر است هر چه زودتر به پزشک مراجعه نمایید .

لینک مرتبط :
روش معاینه پرده بکارت توسط پزشک و خود شخص


برای ارسال نظر در مورد این مطلب روی لینک پایین کلیک کنید 

تشخیص زمان پارگی بکارت در پزشکی قانونی 

۹۷/۰۸/۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
((حا و سین و یا و نون ))