خانواده ایرانی

خانواده ایرانی | خواستگاری | ازدواج | عقد | مسائل جنسی و ...

خانواده ایرانی

خانواده ایرانی | خواستگاری | ازدواج | عقد | مسائل جنسی و ...

خواهر زنم منو برای رابطه جنسی تحریک می کنه

سه شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۰۴ ق.ظ
سلام من متاهل هستم 30 سالمه و همسرم 25 سالش هست و مشکلم این هست که یک خواهرزن دارم 22 سالشه مجرده و خونه ما خیلی رفت و آمد میکنه و خیلی بدحجاب هست و توی خونه ما که میاد لباس های باز میپوشه مثلا ساپورت و لباس های تنگ و انگار خونه خودش هست و همسرم هم  ادم مذهبی و با حجابی نیست ولی رعایت میکنه بیشتر چند بار هم در مورد پوشش خواهرش صحبت کردیم با هم ولی باز هم فایده ای نداشت البته خواهرش انگار خیلی دوست داره با من رابطه جنسی داشته باشه و چراغ سبز نشون میده ولی هر بار من احساس گناه میکنم و خودمو کنترل میکنم کلن خانواده همسرم با حجاب نیستن و خواهرش هم که از اونا بدتر منم واقعا نمیدونم چیکار کنم از یک طرف خیلی تحریکم میکنه که باهاش رابطه داشته باشم از یک طرف احساس میکنم گناه هست نمیدونم شاید هم یک دفعه کار دستش دادم و نتونم خودمو کنترل کنم راهنمایی کنید چیکار میتونم کنم با این شرایط ممنون
۹۵/۱۱/۱۲ موافقین ۰ مخالفین ۱
((حا و سین و یا و نون ))

نظرات  (۱)

مستقیم به او بگویید کمتر بیا خونه ما.با عصبانیت برخورد کنید و جدی باشید 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">