خانواده ایرانی

خانواده ایرانی | خواستگاری | ازدواج | عقد | مسائل جنسی و ...

خانواده ایرانی

خانواده ایرانی | خواستگاری | ازدواج | عقد | مسائل جنسی و ...

16 سالمه عاشق دخترخالم شدم

پنجشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۲۹ ب.ظ

سلام ، یه سوال دارم ، دخترخاله من در اکثر اوقاتی که در مهمانی هم را میبینیم روبه روی من میشینه و سعی میکنه جلب توجه کنه زیاد به من نگاه میکنه و با مو هاش ور میره

فهمیدم حسی نسبت به من داره من هم همینطورم ازش خوشم میاد ولی سنمون کمه من 16 سالمه اون 15 سالشه میخوام بزرگ شدم باهاش ازدواج کنم ولی همش براش خواستگار میاد. تا حالا چند تا از خواستگاراشو رد کرده ولی پسر خاله دیگمم خواستگارشه خیلیم سمجه هر چی این جواب رد میده اون ول کن نیست من هم هنوز به هیچ کسی نگفتم ما نسبت به هم حس داریم چه کنم که از دستم نره خیلی میخوامش. ممنون میشم جوابمو بدید.

 

جواب :

سلام . سن شما برای تصمیم گرفتن برای ازدواج مناسب نیست و طبق تجربه این احساس شما نسبت به دخترخاله تان در آینده به احتمال زیاد از بین خواهد رفت .

برای ارسال نظر در مورد این مطلب روی لینک پایین کلیک کنید 

16 سالمه عاشق دخترخالم شدم


۹۷/۰۸/۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
((حا و سین و یا و نون ))