خانواده ایرانی

خانواده ایرانی | خواستگاری | ازدواج | عقد | مسائل جنسی و ...

خانواده ایرانی

خانواده ایرانی | خواستگاری | ازدواج | عقد | مسائل جنسی و ...

میخوام برم خواستگاری ولی میترسم که قبول نکنند

پنجشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۲۳ ب.ظ

سلام دوستان لطفا کمک کنید و نظرتون رو بگید
من پسری هستم از یه خانواده متوسط که دختری رو دوست دارم که از خانواده مرفه هست و از اشناها هستند و هیچ مشکل مالی تو زندگیش نداره. ولی من اون رو به خاطر خصوصیات اخلاقی خودش میخوام . اصلا هم پولش برام مهم نیست ولی خانوادم میگند فردا کم میاری و نمیتونی توقعاتش رو براورده کنی راستش من میخواستم از دختر خانم ها تا نظر بدند که چه طوری برم جلو و چه کار کنم که نظر موافق بده میخوام از طرف خانواده برم خواستگاری ولی میترسم که قبول نکنند چونکه دلیلی نداره که دخترشون رو به من بدهند.

البته اینم بگم که بعضی وقت ها که میریم خونشون دختره نگاهش که میکنم اون هم نگاهم میکنه ولی نه میخنده و نه چیزی به صورت عادی نگاه میکنه ولی مادرش از مادرم راجب خصوصیات من میپرسه هر از گاهی حالا نمیدونم نظر داره یا نه . به نظرتون دختره میاد با من ازدواج کنه و با شرایط من زندگی کنه . لطفا نظر بدید مممنون

 

پاسخ : 

سلام . شما چند سالتونه و الان در چه وضعیتی هستید ؟ محصل ، شاغل … ؟!

سلام دوست گرامی من تا فوق دیپلم خوندم و دختره العا ترم ۴ هست و من شاغل هستم و شغلم ازاده و درامدم متوسط هست

پاسخ :

سلام . دوست عزیز معمولا دخترهای طبقه مرفه برای ازدواج وضعیت مالی طرف مقابل را هم در نظر می گیرند . مگر اینکه از لحاظ دیگری به پسر علاقه مند باشند یا برای ازدواج ملاک های دیگری مانند اخلاق و ایمان داشته باشند که خب شما در مورد خصوصیات دختر و خودتان به غیر از وضعیت مالی چیزی نگفته اید و نمی توان با این اطلاعات کم پیش بینی کرد در صورت خواستگاری چه جوابی به شما خواهد داد . با توجه به سن و مستقل بودنتان می توانید خواستگاری کنید و خب جواب مثبت یا منفی بستگی به شخصیت طرف مقابل دارد .


برای ارسال نظر در مورد این مطلب روی لینک پایین کلیک کنید 

میخوام برم خواستگاری ولی میترسم که قبول نکنند


۹۷/۰۸/۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
((حا و سین و یا و نون ))