خانواده ایرانی

خانواده ایرانی | خواستگاری | ازدواج | عقد | مسائل جنسی و ...

خانواده ایرانی

خانواده ایرانی | خواستگاری | ازدواج | عقد | مسائل جنسی و ...

آیا مردهای متاهل عاشق دخترهای دیگه می شوند ؟

سه شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۰۰ ق.ظ

من و دوستم کاملا گیج شدیم . من میگم اشتباه میکنه و اون میگه نه .
سه سالی میشه که به یک موسسه زبان رفت و امد دارم. اوایل برای یادگرفتن و الان تازه تازه درس هم میدم. موسسه برای اقایی هست که بیست و هفت سالشه و چهار ساله که متاهله. و فوق العاده پولدار. پدرش کارخونه داره و تک پسره.  
من و یکی از دوستام تقریبا از قدیمی های اونجا هستیم. دوستم هم اول کلاس می اومد بعدا به عنوان مسئول ثبت نام و هماهنگی اینا تو موسسه مشغول شده. رفتار دوست من طوری هست که همزمان دو سه تا دوست جنس مخالف داره. حتی چند بار تو موسسه هم متوجه چت کردن ، تماس تلفنی یا تلگرام بازی هاش با پسرهای دیگه موسسه حتی متاهل ها شدم. یکیش هم پسرخاله صاحب موسسه بود که اونم متاهل بود. بگذریم.
صاحب موسسه مون خیلی خیلی اظهار علاقه و احترام و قدر دانی نسبت به دوست من داره و طبق گفته دوستم خیلی وقتها از مشکلاتش با خانومش باهاش صحبت میکنه، یا ازش میخواد حجاب نداشته باشه. نگاه هاش مستقیم و ادامه داره. ، یا وقت و بی وقت به بهانه فاکتوری نرم افزاری سر میز این خانم میاد و شوخی و اینا داره. یا به بهانه گرفتن موس دست این خانمو میگیره یا به بهانه اینکه جا باز کن من رد شم از شونه هاش میگیره هول میده ، حتی دوستم میگه بدون اینکه بقیه بفهمن به حسابش پول میریزه و میگه پاداش کاریه، تا دیر وقت به بهانه کار نگهش میداره . شوخی لفظی ناجور و اوپن هم دارند. وحتی پیش دایی یا دامادشون هم با این خانم خیلی اوپن حرف میزنه.و دوستم میگه اگر منو نمیخواست پیش خانوادش با من راحت برخورد نمیکرد.
من زیاد بهش میگم اینا همش سو استفاده و خوش گذرونیه. ولی دوستم میگه نه. علاقه است اون از خانمش محبت نمیبینه و خانمش به خاطر پول باهاش ازدواج کرده ولی من محبت و احترام رو نشون این اقا دادم و اون وابسته من شده. و بهم گفته چون با خانمم خوب نیستیم بچه نمیاریم.
اون اقا هم واقعا احترامش میکنه ها. شدیدا روی این دختر غیرت داره.از غذا خوردن گرفته تا گرمای بخاری ،همه روچک میکنه.  با اینکه میبینه با پسر دیگه ای بگوبخند میکنه میاد سریع با بهانه ای خانم رو میکشونه تو اتاقش و با اخم و تخم اون یکی پسره رو دعوا میکنه. دوستم هم میگه اینا نشانه علاقه است.یک بار خودم دیدم رفته دستمال اورده گرد و خاک کامپیوتر و میز دوستم رو تمیز میکنه.و شوخی میکرد میگفت دستهای تو خراب میشه.  
اگر علاقه است چرا خانمش رو طلاق نمیده بیاد اینو بگیره؟ کم پول نداره میتونه راحت مهریه زنش رو بده. حتی برای تولد خانمش اسپورتج گرفته بود.  اگه علاقه نیست پس چرا این همه روش حساسه و غیرت داره و همه وقت کنارشه. حتی خونه رفتنش رو میرسونه که با غریبه نره.

۹۵/۱۱/۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
((حا و سین و یا و نون ))

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">