خانواده ایرانی

خانواده ایرانی | خواستگاری | ازدواج | عقد | مسائل جنسی و ...

خانواده ایرانی

خانواده ایرانی | خواستگاری | ازدواج | عقد | مسائل جنسی و ...

از رابطه جنسی دهانی متنفرم

پنجشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۱۹ ب.ظ
سلام به همگی.من ۲۲سال سن دارم و تازه عقد کردم.همسرم رو بسیار دوست دارم.اما مشکلی پیش اومده که بابتش ازتون راهنمایی میخوام.همسرم تمایل زیادی داره که برای من رابطه دهانی انجام بده و منم به همون اندازه از این کار متنفرم.البته با انجام دادنش برای ایشون مشکلی ندارم .از این بابت مدام گله میکنه و ناراحت میشه.میگه یه لذت دو طرفه هست.ولی من واقعا دوست ندارم.هیچ جوری هم از دلش در نمیاد.چیکار کنم اخه؟:):
۹۵/۱۰/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
((حا و سین و یا و نون ))

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">