خانواده ایرانی

خانواده ایرانی | خواستگاری | ازدواج | عقد | مسائل جنسی و ...

خانواده ایرانی

خانواده ایرانی | خواستگاری | ازدواج | عقد | مسائل جنسی و ...

از عشق اولتون بگین

جمعه, ۸ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۲۵ ق.ظ

سلام

سوال من در مورد عاشق شدن هست !!

شما آقا پسرا و دختر خانومایی که عاشق شدین .. حالا فرقی نمیکنه که به عشقتون رسیدین یا نه!!
از این عشقتون بگین...

اول هم از خودم شروع میکنم!!
من خودم قبل از دانشگاه عاشق دختر داییم شدم.. 9 ماه ازم کوچیکتر بودن...
سال اول دانشگاه به برادر بزگترشون گفتم که به خواهر علاقه دارم (من و برادر بزرگشون مثل 2 تا داداش هستیم) ایشون هم به خواهرشون گفتن... البته من ابراز علاقه کرده بودم بهشون ولی ایشون به حساب برادری گذاشته بودن!!
خلاصه یه روز بهم پیام دادن (تازه ایرانسل اومده بوده و ما هردومون تازه موبایل گرفته بودیم)
که بیا فلان جا همو ببینیم..!! من تعجب کردم (و البته میدونستم برای چی )
ما فقط یه موقعی بهم پیام میدادیم و هر جا همو میدیدم تو جمع فامیلی بود!
خلاصه رفتم و ایشون پرسیدن:
به من علاقه داری؟
منم گفتم آره علاق ه دارم .. از هر نظر شما برام ایده آل هستی ... گفتم من یه بار عاشق میشم... اینو به خودم قول دادم!!!

گفت: تو برای من جای برادرام هستی .. ...و......
خلاصه آخرش گفت که میدونم یکی بهتر از من نصیبت میشه..!!

دوستان چند سال دوران سختی رو داشتم از لحاظ روحی!!

خب به قولم وفا کردم و دیگه عاشق نشدم...!!
بعد چند سال ایشون ازدواج کرد و صاحب یه فرزند پسر شد

من به واسطه کارم ایشونو و همسرشون رو زیاد میدیدم...بماند...
خیلی برام سخت بود اوایل..
ولی خوشحالم خوشبخت شد!!
با همسرشون هم خیلی رفیق هستم..
عاشق پسرشون هم هستم...
همسرشون برادر ندارن و من سعی میکنم برای پسرشون جای عمو باشم..

بزرگتر بشه همه جا میبرمش یه عموی واقعی میشم براش!!!

خب شما هم بگید از عشقتون..
راستی بگم تو پسر ها مرسوم هست میگن عشق اول یه چیز دیگس!!!
واقعا عشق اول یه دنیای دیگس من که حاضر نشدم عاشق شدن برای بار دوم رو تجربه کنم ...

۹۵/۱۱/۰۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
((حا و سین و یا و نون ))

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">