خانواده ایرانی

خانواده ایرانی | خواستگاری | ازدواج | عقد | مسائل جنسی و ...

خانواده ایرانی

خانواده ایرانی | خواستگاری | ازدواج | عقد | مسائل جنسی و ...

تا حالا دوست پسر نداشتم

جمعه, ۸ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۵۰ ق.ظ

من تا حالا هیچ وقت دوست پسر نداشتم حتی یه نفرم نخواسته بهم شماره بده حتی تیکه هم ننداختن بهم خیی عجیبه؟

من الانم تو خیابون راه میرم نگاهم بالا نیست اهل لوندی نیستم آرایش دوست دارم ولی عمیق بلد نیستم اشکالی داره؟
من روابط اجتماعی با پسرا ندارم خیلی عقب افتادم؟
ولی حتی یه دونه خواستگار نداشتم روم سیاهه:Dهمه هم میگن فلانی خیلیییی خوبه
ولی اتفاق خاصی. نمیفته:d
من این خوبی رو نمیخوام اقا اگر انقدری که شما میگید خوبم چرا رو زمین موندم B-) حداقل شما کاربرای محترم بیاید به من بگید بدونم اگر  اوس کریم خواست دوباره توی یه دنیای دیگه منو بفرسته طپزندگی کنم هنوز خوب بمونم یا از اون عنفوان جوانی یکی رو تور کنم؟؟؟
۹۵/۱۱/۰۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
((حا و سین و یا و نون ))

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">