خانواده ایرانی

خانواده ایرانی | خواستگاری | ازدواج | عقد | مسائل جنسی و ...

خانواده ایرانی

خانواده ایرانی | خواستگاری | ازدواج | عقد | مسائل جنسی و ...

داداشم به خودش ور می ره

جمعه, ۸ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۵۶ ق.ظ
سلام. دوستان وقتتونو نمیگیرم زود میرم سر اصل موضوع. من 19 سالمه داداشم تقریبا 12 سالشه. شبها حس میکنم این داداش من با خودش ور میره. الان 5 صبح از خواب پریدم. تا الان شک داشتم الان اطمینان پیدا کردم. چندشم میشه ازش! خیلی دوسش داشتم ولی الان ازش متنفرم. حالم ازش بهم میخوره. دلم میخواد بزنم به قطعات مساوی تقسیمش کنم. بگید من چطور با این رفتار کنم!به مامانم بگم؟ نگید اتاقتونو عوض کن چون اینطور صورت سوال پاک میشه میترسم نکنه با دوستاش یا همکلاسیاشم از این کارا بکنه. مامانم فرستادش بهترین مدرسه ی شهر ولی تو مدرسشون از این موارد دیده شده! اصن بهش اعتماد ندارم!دلم میخواد بزنمش! اگه الان تو خونه نگهش دارم به زور 5 سال دیگه چکارش کنم! تو اینستا خیلی دیدم پسرا از این کارا میکنن باهم. نکنه اینم اینطور بشه! بخدا ازش میترسم. همین الان دوتا آستین کوتاه و یه آستین بلند رو هم پوشیدم. کلا حس میکنم هیز! کافیه یه گوشه لباست رفته باشه بالا این نگاه میکنه! اصن چشمش پاک نیست! مامانم معتقد و مذهبیه. بابامم جوونیش که نبودم ولی الان اصن آدمی نیست که به دخترای مردم نگاه کنه. کلا تا یه دختر میبینم نامحسوس بابامو چک میکنم ولی اصن بهشون نگاه نمیکنه. نمیدونم این رو کی رفته؟ پسرا واقعا میشه کسی دید بدی به خانوادش داشته باشه؟ اینم بگم شک ندارم همش اثر آهنگای زد بازی. ینی به دلایلی که هست حس میکنم اینطوره. تورو خدا نذارین بچه ها گوش بدن. اینم یکی از دوستاش همرو بهش داد. دیگه نذارم گوش بده؟؟؟؟ گاهی باهم نماز میخونیم. اگر به صورت مداوم بخونیم درست میشه؟ربطی داره؟ این الان چون زیر 15 سال گناه نمیکنه؟ ما خیلی مذهبی نیستیم و ماهواره و فیلمای مختلف میبینیم تو خونه! اینطور نیست که ندیده باشه!! مرسی

۹۵/۱۱/۰۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
((حا و سین و یا و نون ))

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">