خانواده ایرانی

خانواده ایرانی | خواستگاری | ازدواج | عقد | مسائل جنسی و ...

خانواده ایرانی

خانواده ایرانی | خواستگاری | ازدواج | عقد | مسائل جنسی و ...

در حرف زدن مشکل دارم

جمعه, ۸ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۰۳ ق.ظ

سلام ! 

دختری هستم ۲۴ ساله ، کوچولو بودم تا یه رده سنی لات حرف میزدم و چون با پسر بزرگ شدم اخلاقام پسرونه بود، 
بعد که تو جامعه قرار گرفتم ، فهمیدم کارم زشته ، حدوده ۷۰۰جلد کتاب خوندم ، (همه نوع کتابی ) البته در کل این ۲۴ساله زندگیم ، تقریبا از ۱۳سالگی میخوندم، انواع صحبتها و رفتارها وکلمات رو خوندم.
لحن و کلماتی که استفاده میکردم عوض شد، تا جاییکه الان دیگه حرف بدی حتی به شوخی نمیزنم.
ادبیات گفتاریم یه جوری شده که بعضیا باتعجب نگام میکنن.
مثلا واژه خاک توسرت برامن واقا سخته. حتی الان که نوشتمش.
نمیدونم چطوری بگم ، آهان دوستام میگن پاستوریزه ای، یا حتی خیلی بیشتر هموژنیزه ای و... خیلی مسخره میشم !!!
بعضیا فکر میکنن کلاس میذارم. 
ولی اینجوری نیست، به این گفتارعادت کردم. 
مثلا با دوستم صحبت میکنم پایان حرفم میگم موفق باشی، میگه اوه کم کلاس بذار، 
یا یکی ازدوستام میگه مگه از خارج اومدی!؟ چرا اینجوری!
یا وقتی برام کاری میکنن ،میگم ممنون احساس خوبی بهم دادی، میزنن زیرخنده.
من باید چکارکنم؟

۹۵/۱۱/۰۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
((حا و سین و یا و نون ))

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">